Végre minden a helyén van.

by osculatory


Éjjel nem tudtam aludni a hőségtől, az ablakom csak épp annyira volt nyitva, hogy halljam, ahogy sírnak a macskák. Titkokat nyávogtak bele a sötét éjszakába, úgy tettek, mintha értette volna őket a világ. Én pedig csak feküdtem az ágyon, öleltem a takarót, mert nem tudok anélkül aludni még ilyen időben sem, és hirtelen kedvem lett köszönetet mondani azért, amim van; azért, hogy vagyok, és hogy azok, akik vannak nekem, azok… tényleg itt vannak, válaszolni az éjjeli hangokra, beszélni magamról, elmondani, hogy végre minden a helyén van bennem, de csak egy sóhajra futotta. Olyan voltam, mint a szédült macskák hangja a nyár esti melegben; talán még én sem értettem magam. Aztán becsuktam a szemem, hallottam, ahogy messze falevelek zizegnek a bénult sötétben, hangjuk elaltatott.

Életem legforróbb éjszakáján bódult csillagokról álmodtam, olyanokról, akik szeretnek engem.
_______________________________________________________________________
A pszichológusok szerint tizenhat személyiségtípus létezik a világon. Kitöltöttem egy tesztet, hogy megtudjam, na vajon milyen is vagyok, és a jellemzésem egyszerűen bravúros lett, komolyan, bár  mikor megnéztem, milyen híres személyiségek jelleme azonos velem, nos néha… eléggé mosolyognom kellett. Tanácsadó típus vagyok, egy INFJ; a népesség 1%-a azonos személyiségű velem, itt következik egy szinte majdnem pontos leírás rólam, majd a hírességek, khm. Gandhi, Martin Luther King, Arisztophanész, Goethe, Nelson Mandela, Nicole Kidman, Mel Gibson… khm… Hitler(???), Osama bin Laden(!!!???) és a többiek. Ja és ami a munkát illeti, a teszt ezeket ajánlotta nekem: pszichológus, költő, író, művész, könyv szerkesztő, forgatókönyvíró… : )
Ha valakit érdekel ez a dolog, csinálja meg, szerintem nem rossz. (Katt.)
n.